• Banner FAQ

FAQ veelgestelde vragen

Bestellen

Het product dat ik graag wil bestellen is niet op voorraad, wanneer is deze weer leverbaar?

Op onze Facebookpagina word je altijd op de hoogte gehouden wanneer we uitverkochte producten weer verwachten binnen te krijgen, ook kun je ons altijd per e-mail even vragen naar de voorraadstatus van het uitverkochte product. Indien gewenst sturen we je een email op het moment dat het product weer voorradig is.

Kan ik een product reserveren?

Nee, het is niet mogelijk producten te reserveren, we willen deze graag voor iedereen beschikbaar houden.

Ik wil graag weten wat de ingrediënten van een bepaald product zijn, kan ik dat ergens terugvinden?

Indien wij beschikken over de ingrediëntinformatie van een product kun je dit terugvinden bij de omschrijving van het product.

Ik wil iemand graag een cadeaubon van de Make-Up Groothandel cadeau doen, kan dat?

Jazeker. Cadeaubonnen kan je in verschillende bedragen bestellen. Stuur hiervoor een mailtje naar info@makeupgroothandel.be

Ik wil graag wat meer informatie over een bepaald product, waar kan ik daarvoor terecht?

Als je ondanks de vermelde productinformatie toch nog vragen hebt over een bepaald product kun je altijd mailen naar info@makeupgroothandel.be

Kan ik een product bestellen dat niet voorradig is?

Nee, een product dat op de website aangegeven staat als niet voorradig kan niet besteld worden. Dit kan pas weer besteld worden als het op voorraad is.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen bij de Make-Up Groothandel?

Bij Make-up Groothandel kun je betalen via Mistercash, Mastercard en VISA. De verkoper aanvaardt betalingen met Visa en MasterCard. Indien u kiest om te betalen met een kredietkaart, wordt het bedrag onmiddellijk na uw bevestiging van betaling van uw rekening gedebiteerd.

Is het betalen via deze methoden veilig?

Ja, alle betaalmogelijkheden maken gebruik van SSL (Secure Sockets Layer), dit betekent dat de verbinding van de betaling beveiligd is. Ondersteuning Ingenico is een feit.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, voor de particulieren zijn de prijzen in de shop inclusief 21% BTW.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van bestellingen binnen België en Nederland als particulier zijn bij de Make-up Groothandel gratis, je betaalt dus geen verzendkosten.

Kan ik een verschillend factuur- en afleveradres opgeven?

Ja hoor, bij het invullen van je gegevens kun je een verschillend factuur- en afleveradres opgeven.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling wordt verstuurd krijg je een e-mail met daarin een track and trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. Dit kan van B-Post of Post NL zijn, afhankelijk van de verzenddag.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

De bezorging van je bestelling vindt normaal gezien de volgende dag plaats. Aangezien wij afhankelijk zijn van de diensten van B Post en/of Post NL kan de levertijd door onvoorziene omstandigheden als drukte soms iets langer zijn. Je ontvangt van ons in ieder geval altijd een e-mail zodra je bestelling wordt aangeboden voor verzending en een mail met de track and trace code zodat je je zending kunt volgen. We verzenden op dinsdag, woensdag, donderdag & vrijdag.

Ik heb via mail een track and trace code ontvangen, maar deze werkt niet?

Het kan voorkomen dat de track and trace code niet direct werkt en er een melding verschijnt dat er (nog) geen informatie beschikbaar is. Wanneer je het na 20.00 uur nogmaals probeert moet de informatie als het goed is wel beschikbaar zijn.

Retourneren

Retourzendingen kunnen binnen 14 werkdagen na ontvangst retour gestuurd worden. Gelieve eerst hier een retourformulier aan te vragen. Je mag bij deze aanvraag ook de reden van retour even vermelden. Cosmeticaproducten zijn zogenaamde hygiëneproducten en mogen daarom alleen geretourneerd worden als ze ongeopend en ongebruikt zijn. Geopende of gebruikte artikelen kunnen daarom niet geretourneerd worden. Sales producten kunnen ook niet geretourneerd worden.

Je ontvangt, nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, na 14 werkdagen, een voucher in de vorm van een code van datzelfde bedrag. Hiermee kan je opnieuw bestellen op onze website. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten voor deze nieuwe verzending.

Heb je na 14 dagen nog geen code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Bij retournering, wie betaalt de verzendkosten?

Wanneer je een product retourneert, zijn de kosten voor deze retourverzending voor jouw eigen rekening. Let er wel op dat een retourverzending op je eigen risico is en dit betekent dat de Make-up Groothandel niet aansprakelijk is voor beschadigde retourzendingen. Ze is ook niet aansprakelijk voor retourzendingen die kwijt geraken bij terugzending.